#83

Zdjęć nowych brak, ale pozostając w nurcie. Uwielbiam poczucie humoru tego pana, więc kto nie zna polecam przejrzeć jego archiwum i inne projekty.


+7

11 komentarzy do “#83

  1. Witaj Maćku,
    mam wolną chwilę, więc przyszłam nadrobić zaległości, ehh, trochę ich mam... (:

    Pozdrawiam ciepło

  2. nie aż tak dużo, poza tym część pewnie spokojnie można pominąć:)
    no i powrót zawsze bardzo cieszy

  3. Ehh, co Ty tam marudzisz pod noskiem.
    Pominąć, jak to pominąć? To tak jakbym rozmawiając z Tobą słuchała Cię co któreś zdanie - nie tędy droga do zrozumienia...

  4. taką mam przypadłość z tym marudzeniem. no masz rację, choć jeśli chodzi o wypowiadane przeze mnie zdania to lepiej słuchać wszystkich, bo nie wypuszczam ich z siebie w specjalnym nadmiarze:)

  5. co u Ciebie ? jak się czujesz ?:)

    lepiej mam nadzieję


    znowu milczysz

  6. a św w domu czy jeszcze tam?

  7. to musi być bardzo smutne

  8. bywają smutniejsze rzeczy

  9. martyna

    witaj,
    widziałam, że u mnie byłeś,
    pomyślałam, że dodałeś coś nowego, niestety jeszcze nie, ehh, cierpliwie poczekam, kiedyś się doczekam (:

    pozdrawiam

  10. Jestem u Ciebie z każdym nowym wpisem.
    Jeszcze trochę i będzie coś, a potem już z normalną częstotliwością;)

  11. martyna

    cieszy mnie to (:

Odpowiedz

Obserwatorzy

Etykiety

2009 (1) 2011 (26) 2012 (9) 35mm (5) 6x4.5 (2) 6x6 (25) bw400cn (1) Chasyd (3) d70s (8) dworki (2) ektar (2) f60 (11) foma (1) fp4 (2) fuji 160ns (2) hp5+ (2) kiev88 (9) lubitel (8) lucky (3) mobile (4) neopan (2) pan400 (2) paulina (8) petri (11) pinhole (2) portra (6) psix (12) rollei (3) rossmann (7) smena (6) szpital (7) trix (10)

Archiwum

Wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.