#41



Nie ma to jak porządna garść prochów na śniadanie. No, ale cóż poradzić, każą to łykaj. Sterydy są okropnie gorzkie. Wczoraj wróciłem z Katowic. Być może nie pełen sił, ale na pewno pełen chęci i dobrego nastroju. Jakoś wyjątkowo podziałał na mnie pobyt na tamtym oddziale, a lekarze okazali się bardzo w porządku, do tego wszelkie wieści z każdym dniem bywały lepsze. W tym momencie jestem jakby zdrowy, z tym, że to stan, który wciąż trzeba podtrzymywać farmakologicznie, ale lepszej sytuacji nie mogłoby być. Teraz tylko - Wątrobo, wróć do siebie!

Ogromną radość sprawiłem temu małemu kudłatemu stworzeniu, cały czas chodzi teraz uśmiechnięty i nie odstępuje mnie na krok. Najlepszy kumpel, wszystko rozumie.

Dzisiaj załadowałem pierwszy raz "nowy aparat", Nikona F60 Trixem 400, to też przy okazji moje pierwsze doświadczenie z tym filmem. Kilkanaście klatek już jest. Niestety jestem na razie skazany na fotografowanie najbliższego otoczenia i rodziny. Raz, że nie czuję się jeszcze na siłach na jakieś wypady i spotkania, a dwa - wszyscy znajomi spadają właśnie na studia, głupi zbieg okoliczności. Ale może dojrzę w ten sposób coś czego na co dzień nie zauważałem. Niemniej klapnięcie lustra to miły uchu dźwięk, którego od dawna nie słyszałem. Czekają też kolorki do 6x6, trzeba z nimi zrobić coś ciekawego. Dlatego póki co zdjęcia z cyfry. Ale po niedzieli pewnie pojawi się już coś w monochromie.

Dziś już chyba tylko earl grey i "Ruchome święto" do skończenia. Nie zmarnowałem tego dnia, to najważniejsze. Także pozdrawiam i idę przyłączyć się do Hemingwaya w Paryżu.



Jeden komentarz do “#41

  1. sama mam podobną ilość porannych proszków, pogoda mi nie sprzyja... katar, kaszel i ból gardła = horror

Odpowiedz

Obserwatorzy

Etykiety

2009 (1) 2011 (26) 2012 (9) 35mm (5) 6x4.5 (2) 6x6 (25) bw400cn (1) Chasyd (3) d70s (8) dworki (2) ektar (2) f60 (11) foma (1) fp4 (2) fuji 160ns (2) hp5+ (2) kiev88 (9) lubitel (8) lucky (3) mobile (4) neopan (2) pan400 (2) paulina (8) petri (11) pinhole (2) portra (6) psix (12) rollei (3) rossmann (7) smena (6) szpital (7) trix (10)

Archiwum

Wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.