#42


Jest cień na twarzy, ale jakoś podoba mi się to zdjęcie. No - to są pierwsze zdjęcia po powrocie, oprócz tej rolki jeszcze mały TRIX, wyszedł lepiej niż się spodziewałem, choć oczywiście do wszystkiego potrafię się tam przyczepić. Ale na razie ważniejsze jest dla mnie to, że cokolwiek naświetlonego wychodzi spod mojej ręki, a i wołanie jak na razie wychodzi mi całkiem znośnie mimo ogromnej prowizorki.

Wczoraj wreszcie ruszyłem się trochę z domu. Od razu inaczej się poczułem, lepiej. I wszyscy ludzie dookoła wzbudzali we mnie o wiele więcej sympatii niż zazwyczaj. I chyba udało mi się uszczęśliwić pana zegarmistrza zanosząc mu stary zegarek do czyszczenia, prawdziwy pasjonat, wystarczy wejść do jego małego zakładziku i zobaczyć, że to kocha i lubi pogrzebać w zębatkach, a nie elektronice, a ja wreszcie będę miał zegarek, który się nie późni. I żałuję, że nie mam dość śmiałości do ludzi, żeby pójść do niego z aparatem i sfotografować go podczas pracy. Przepuściłem jeszcze oczywiście pieniądze na książki. A teraz zaczytuję się w "Dziele" E. Zoli. Trochę trudno mi się wczuć mimo, że ogólny opis zachęcający, młody artysta, Paryż plus jakieś miłostkowe urozmaicenie. Z tym, że lubię kiedy mogę utożsamiać się z głównym bohaterem, niestety w tym przypadku nasze charaktery ogromnie się różnią.

Teraz TRIX załadowany do Kieva 88, ciekawa, solidna maszyna, ciekawe co zdołam z niej wycisnąć.

Przeraziłem się trochę wczoraj czekając na autobus. Cytuję rozmowę dwóch typowych starszych pań:
- Patrz, murzyn!
- No, aż strach, ja to się boję.
Ah...

I wiecie co? Jeszcze sporo przede mną, ale kocham to życie :)

2 komentarzy do “#42

  1. może i racja, podświadomie dodałam kolorowe, a w moim życiu coraz to więcej optymizmu się gromadzi ;)

  2. Cienie są piękne, nie lubię jak wszystko bywa krystalicznie czyste.

    A Twojego Gotye katuję do dziś..

Odpowiedz

Obserwatorzy

Etykiety

2009 (1) 2011 (26) 2012 (9) 35mm (5) 6x4.5 (2) 6x6 (25) bw400cn (1) Chasyd (3) d70s (8) dworki (2) ektar (2) f60 (11) foma (1) fp4 (2) fuji 160ns (2) hp5+ (2) kiev88 (9) lubitel (8) lucky (3) mobile (4) neopan (2) pan400 (2) paulina (8) petri (11) pinhole (2) portra (6) psix (12) rollei (3) rossmann (7) smena (6) szpital (7) trix (10)

Archiwum

Wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.